Welcome to the University of Lodz Repository (RUŁ). The Repository collects and facilitates didactic materials and current intellectual output of the university research workers. It is a platform facilitating scientific resources and integrating the university with the other sources of information science.
 
The Repository operates on the basis of regulation of President of the University of Lodz (Rector) No.51 of 31.03.2015.
 
In order to deposit the documents please contact:
Staff of the University of Lodz Repository (RUŁ). repozytorium@lib.uni.lodz.pl
 
Aleksandra Brzozowska
Lidia Mikołajuk
Joanna Mróz
Anna Zatora
Marta Gołuchowska
 
Room 109,
 

Select a community to browse its collections.

Ceraneum [14]
Czasopisma naukowe / Scientific Journals [26541]
Koła Naukowe UŁ / University of Lodz Academic Clubs [254]
  • biBUŁa 2007, nr 10 (10) 

    Augustyniak, Mariola; Puchowski, Piotr; Uniwersytet Łódzki, Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego (2007-11)
  • biBUŁa 2007, nr 9 (9) 

    Augustyniak, Mariola; Puchowski, Piotr; Uniwersytet Łódzki, Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego (2007-10)
  • Interes publiczny i przestrzeń – kilka uwag 

    Kowalewski, Adam (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
    Udzielenie odpowiedzi na pytanie, czym jest interes publiczny, jest niezmiernie trudne, dotyczy bowiem niezwykle szerokiego pojęcia, zdaniem niektórych autorytetów naukowych – niedookreślonego. Mamy również do czynienia ...
  • Planowanie przestrzenne jako instrument ochrony interesów publicznych 

    Drzazga, Dominik (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
    Planowanie jako działalność człowieka można rozpatrywać z dwojakiego punktu widzenia. W tzw. ujęciu prakseologicznym jest ono logicznie uporządkowanym w czasie zbiorem czynności prowadzących do osiągnięcia celów określonych ...
  • Marketing terytorialny a generowanie rozwoju miast i regionów 

    Rudolf, Wawrzyniec ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
    Celem rozdziału jest pokazanie rozwoju marketingu w sektorze publicznym ze szczególnym uwzględnieniem marketingu terytorialnego skierowanego do jednostek terytorialnych – miast i regionów. Zamierzeniem autora jest ...

View more