Serie wydawnicze | Publishing Series
Browse by
Recent Submissions
-
Warsztaty z Geografii Turyzmu. Tom 13. Turystyka w badaniach podstawowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2023)Na trzynasty tom „Warsztatów z Geografii Turyzmu” składają się prace prezentujące ciekawy zestaw metod oraz narzędzi stosowanych w badaniach podstawowych z zakresu turystyki. Dobór metod przedstawionych przez autorów wynika ... -
Muzeum jako produkt turystyczny i obiekt dydaktyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Rola kultury kaszubskiej w promocji turystycznej województwa pomorskiego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Kultura ludowa w polskiej turystyce - autentyczność czy komercja?
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Gliwickie Dni Dziedzictwa Kulturowego elementem rozwoju i promocji turystyki w regionie śląskim
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Imprezy turystyczno-kulturalne jako ewokacja czasów świetności regionu świętokrzyskiego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Wydarzenia kulturalne jako element promocji turystycznej miast
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Imprezy kulturalne jako element identyfikacji turystycznej Łodzi
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Wydarzenia kulturalne a rozwój turystyki w Krakowie
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Ruch turystyczny w placówkach kultury województwa świętokrzyskiego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowoczesna placówka edukacyjna
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Muzeum jako instytucja łącząca kulturę i turystykę na przykładzie Muzeum w Łęczycy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Analiza stanu atrakcji turystycznych w Polsce: muzea i obiekty paramuzealne. Segmentacja rynku
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Walory turystyczne Bałtowa w świetle badań ankietowych
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Garncarskim szlakiem - na pograniczu kultury i turystyki
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Przejawy kultury w produkcie gastronomicznym
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Turystyka i kultura - dwie siostry
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Dziedzictwo kulturowe Podgórza i możliwości jego wykorzystania w turystyce
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Kultura i sztuka muzyczna w nowej rzeczywistości rynkowej (oferta kulturalna Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi)
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007) -
Innowacyjne zarządzanie w kulturze elementem stymulacji rozwoju gospodarczego na przykładzie Łodzi i Dublina
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007)