Witamy w Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego! RUŁ gromadzi i udostępnia dorobek naukowy pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz materiały dydaktyczne. Zasoby deponowane w RUŁ – publikacje, dane badawcze – otrzymują trwały identyfikator (handle). Platforma oparta na oprogramowaniu DSpace udostępnia zasoby naukowe w modelu otwartym, a także umożliwia integrację z innymi źródłami informacji naukowej, m.in. połączenie konta autorskiego z ORCID ID. |
|
Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego funkcjonuje w oparciu o Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Łódzkiego nr 51 z dnia 31.03.2015 r. | |
W sprawach związanych z deponowaniem dokumentów prosimy o kontakt | |
z zespołem Repozytorium – e-mail: repozytorium@lib.uni.lodz.pl | |
Aleksandra Brzozowska | |
Paweł Fiszer | |
Marta Gołuchowska | |
Olga Hummel | |
Anna Zatora | |
Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego, p. 109, I piętro. | |
Zbiory w Repozytorium
Ostatnio dodane
-
Global trends in business tourism research
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2025-06-12)Business tourism is a key economic driver in the regions where it is present. In recent decades, the remarkable growth of academic research both in quantity and diversity of articles, makes it necessary to structure and ... -
Tourism eco-efficiency: Progress and prospect
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2025-06-09)This study aims to analyse relevant literature on tourism eco-efficiency which has arrived since this terminology was proposed almost two decades ago. This study was conducted using bibliometric analysis based on literature ... -
AI-powered live chatbots and smart tour guide apps in tourism: A literature review and future research directions
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2025-06-11)This study explores the critical intersection in the tourism sector combining artificial intelligence (AI) technologies with conventional methods. This research outlines three main goals: assessing the use of AI chatbots ... -
Investigating the relationship between e-tourism ethics and e-revisit intentions: The mediating roles of e-satisfaction and e-web trust
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2025-06-12)The emergence of e-tourism in the current digital era has completely changed how people plan their trips and enjoy their entire trip. The goal of the current study is to ascertain how e-tourism ethics and e-revisit intentions ... -
The effects of service quality and memorable tourism experience toward revisit intentions: Investigating the mediating role of tourist satisfaction
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2025-06-13)Revisit intentions play a pivotal role in the tourist market, predicting both tourist revisits and the financial sustainability of tourism enterprises while also influencing effective destination management. This study ...