• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAdamczyk, Konrad (1)Chudzińska, Katarzyna (1)Domanowska, Justyna (1)Kawczyńska, Marta (1)Kosiada-Sylburska, Magdalena (1)Kucharski, Adam (1)Kądziołka-Sabanty, Hanna (1)Mróz, Maciej (1)Niemiec, Piotr (1)Sałek, Sylwia (1)... View MoreSubjectzarządzanie (2)acquisition (1)aktywność zawodowa pracowników dojrzałych (1)Balanced Scorecard (1)Dział HR (1)efektywność funkcji personalnej (1)firma rodzinna (1)FMCG (1)fuzje (1)HR Business Partner (1)... View MoreDate Issued
2022 (11)
Has File(s)Yes (11)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 11

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

HR Business Partner w praktykach dużych przedsiębiorstw w Polsce 

Chudzińska, Katarzyna (2022)
Rozprawa doktorska została poświęcona problematyce realizacji koncepcji partnera biznesowego HR. Problem badawczy został sformułowany następująco: jak interpretowana jest idea HRBP w dużych organizacjach w Polsce oraz czy ...
Thumbnail

Pozarodzinna sukcesja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach rodzinnych 

Domanowska, Justyna (2022)
Sukcesja to jeden z kluczowych determinantów rozwoju i wzrostu firm rodzinnych. Odpowiedni wybór sukcesora to większe prawdopodobieństwo przetrwania i dalszego rozwoju przedsiębiorstwa. Firmy rodzinne stoją przed trudnym ...
Thumbnail

Luka w zastosowaniu metod rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwach w Polsce 

Kawczyńska, Marta (2022)
Głównym celem rozprawy doktorskiej była identyfikacja luki w zastosowaniu metod rachunkowości zarządczej, rozumianej jako różnica pomiędzy obecnym a pożądanym przez użytkowników stopniem zastosowania tych metod w organizacjach ...
Thumbnail

Analiza i ocena systemu motywacyjnego dla spółki skarbu państwa w sektorze transportu kolejowego. 

Adamczyk, Konrad (2022)
Głównym celem pracy jest analiza i ocena czynników mających decydujący wpływ na poziom motywacji wśród pracowników spółki skarbu państwa oraz opracowanie rekomendacji dotyczących poprawy efektywności systemu motywacyjnego ...
Thumbnail

Determinanty efektywności fuzji i przejęć przedsiębiorstw 

Kucharski, Adam (2022)
Wybór optymalnej formy integracji i metody jej przeprowadzenia uważa się za jedną z najważniejszych decyzji przesądzających o pomyślnej realizacji zakładanych celów konsolidacyjnych. Zarówno z praktycznego, jak i naukowego ...
Thumbnail

Komunikacja marketingowa jako narzędzie kształtowania preferencji zakupowych młodych nabywców syntetycznych olejów silnikowych 

Niemiec, Piotr (2022)
Przedmiotem rozprawy realizowanej w ramach projektu „doktorat wdrożeniowy” była komunikacja marketingowa rozpatrywana jako narzędzie kształtowania preferencji zakupowych młodych nabywców syntetycznych olejów silnikowych. ...
Thumbnail

Działania pracodawcy społecznie odpowiedzialnego wobec pracowników w wieku okołoemerytalnym 

Kądziołka-Sabanty, Hanna (2022)
Dla współczesnej organizacji szczególnego znaczenia nabiera na tle zmian demograficznych idea zarządzania wiekiem. Szeroko rozumiany rozwój pracownika to proces przebiegający w określonych dla czasu jego kariery okresach, ...
Thumbnail

Kształtowanie zaangażowania organizacyjnego pracowników jako narzędzia zarządzania pracownikami zespołów rozproszonych w branży IT. 

Sałek, Sylwia (2022)
Pozyskanie oraz utrzymanie zaangażowanych pracowników jest jednym z wyzwań oraz celów współczesnych organizacji. W związku z czym jest ono traktowane jako jedno z najważniejszych zadań stojących przed kierownikami oraz ...
Thumbnail

Strategiczna karta wyników w zarządzaniu sprzedażą w przedsiębiorstwach z branży produktów szybko rotujących 

Mróz, Maciej (2022)
Strategiczna (zrównoważona) karta wyników (Balanced Scorecard – BSC) służyła pierwotnie do pomiaru efektywności organizacji. Obecnie BSC nie jest tylko narzędziem pomiaru dokonań, ale filarem systemu zarządzania strategicznego. ...
Thumbnail

Zaangażowanie konsumentów w rozwój produktów instytucji kultury jako przykład realizacji strategii orientacji na klienta 

Kosiada-Sylburska, Magdalena (2022)
Obszar badawczy Rynek kultury i funkcjonujące na nim instytucje podlegają przemianom. Konsumenci są bardziej wymagający w zakresie oferty i jej dostosowania do własnych potrzeb i zainteresowań. Dlatego też instytucje ...
  • 1
  • 2

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility