Książki/Rozdziały
Browse by
Recent Submissions
-
Fonetyka i ortografia dźwięku języka francuskiego. Od teorii językoznawczych do praktyki glottodydaktycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Język francuski jest postrzegany jako trudny ze względu na różnice występujące pomiędzy wymową a pisownią. Słyszymy [boku], a widzimy beaucoup. Piszemy femme, a czytamy [fam]. Systematyczne prześledzenie reguł przejścia ... -
A Vocabulary Companion to Practical English 2
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2023)The second, complementary part of the workbook for University of Łódź MA students combines lexical exercises on the following five topics covered in class: TOPIC 6: HEALTH AND FITNESS; TOPIC 7:POLITENESS; TOPIC 8: ... -
A Vocabulary Companion to Practical English 1
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2023)The workbook for University of Łódź MA students combines lexical exercises on the following five topics covered in class: TOPIC 1:PREJUDICE AND DISCRIMINATION; TOPIC 2: THE CULTURE OF THE IMAGE; TOPIC 3:MARKETING; ... -
Ze szczytów Alp… Dramat i teatr szwajcarski w XX i XXI wieku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Słowo i obraz – kody różne czy komplementarne? (na przykładzie memów internetowych)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
„Jaronizmy” jako przykład językowo-graficznej kreatywności w internecie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
#Hasztag musi być!
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Od emotikonów po GIF-y – ewolucja przyjęzykowych wykładników komunikacji internetowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Kreatywność w adaptacji językowej anglicyzmów w dziedzinie kosmetyki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Kreatywne komunikaty internetowe w nauczaniu języka włoskiego jako obcego – próba diagnozy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Kreatywność języka fandomu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Przejawy kreatywności językowej w komponowaniu określeń wyglądu psów w socjolekcie miłośników psów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Derywaty słowotwórcze od nazw ras psów i kotów w socjolekcie miłośników zwierząt domowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Świat według „fikcjoholika”. Neologizmy tworzone przez internetowych miłośników (pop)kultury
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Potoczność jako źródło kreatywności językowej na blogach programistycznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Komentarze użytkowników portalu Pudelek.pl, czyli o kreatywności leksykalnej i graficznej w komunikacji internetowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Badanie ironii w komunikacji internetowej – szanse i zagrożenia
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Kreatywność jako przedmiot badań językoznawczych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Kreatywność językowa w przekazach internetowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)