Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKaniewska-Sęba, Aleksandra
dc.contributor.authorLeszczyński, Grzegorz
dc.date.accessioned2015-03-25T12:49:55Z
dc.date.available2015-03-25T12:49:55Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7457
dc.description.abstractThe paper presents the results of researches made in 2003. They focused on opportunities and threats that appeared for traditional retailers because of electronic commerce. Another: aim of the researches was to identify the level of commercial usage of Internet. The results show that the retailers do not perceive the e-shops as important competitors and most of them do not plan to start their own electronic business. Probably one of the most important reason of that was the lack of adequate knowledge of e-commerce.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleHandel elektroniczny - szansa czy zagrożenie dla sklepów tradycyjnych?pl_PL
dc.title.alternativeElectronic Commerce - Opportunity or Threat for Brick-and -morther Retailers?pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[85]-90pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Strategii Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord