Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzymura-Tyc, Maja
dc.date.accessioned2015-03-12T07:38:28Z
dc.date.available2015-03-12T07:38:28Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7259
dc.description.abstractMarketing as a management and social process is responsible for creating and delivering value to customers. The value creating processes are strongly influenced by the New Economy conditions. Therefore marketing role in the value creating processes is changing. It integrates the value creating activities of partners in the value net. Marketing competencies become responsible for creating competitive advantage of enterprises and their networks in the New Economy conditions.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleMarketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientompl_PL
dc.title.alternativeMarketing in the Contemporary Process of Creating and Delivering Values to Customerpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[207]-213pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowegopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord