Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzymczak, Jadwiga
dc.contributor.authorUrbabiak, Maciej
dc.date.accessioned2012-04-05T07:49:47Z
dc.date.available2012-04-05T07:49:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/273
dc.description.abstractIn the article were presented the possibilities of .utilization of organizational techniques in enterprises which have implemented the quality management systems. The results of the studies indicated that the companies most frequently utilize such kind of techniques like flowchart, control cards, check sheets, Ishikawa diagram, Pareto chart or FMEA.
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titleWykorzystanie technik doskonalenia procesów w zarządzaniu jakościąpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number137-145
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Zarządzania Jakością
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Logistyki
dc.referencesBrilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002
dc.referencesEvans J.R., Lindsay W.M., The Management and Control of Quality, South-Western Thompson Learning, Cincinnati 2002
dc.referencesHamrol A., Zarządzanie jakością z przykładami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008
dc.referencesMikołajczyk Z., Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, s. 93-107
dc.referencesOakland J.S., Oakland on Quality Management, Oakland on Quality Management, Elsevier Butterwoth Heinemann, Oxford, 2004


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord