Wydział Zarządzania | Faculty of Management: Recent submissions
Now showing items 461-480 of 897
-
Usługi cyfrowe. Perspektywy wdrożenia i akceptacji cyfrowych usług administracji publicznej w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
Przedsiębiorstwa rodzinne w otoczeniu globalnym. Analiza porównawcza ekspansji międzynarodowej firm rodzinnych i nierodzinnych z rynku NewConnect
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)The research on international expansion of the family and non-family, young businesses from Alternative Stock Exchange seems to be the first in the world. Theoretically, the results contribute to the discussion on natural ... -
Lojalność pracowników współczesnych organizacji. Istota i elementy składowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
E-usługi administracji publicznej w warunkach zarządzania projektami
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Celem rozdziału jest dokonanie analizy innowacyjnego wizerunku firmy Apple Inc. i pokazanie jaki wpływ na jego kreowanie miała tożsamość organizacji, kultura korporacyjna oraz przywództwo Steve’a Jobsa. W opracowaniu opisane ... -
Wykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Celem rozdziału jest pokazanie wpływu wykorzystania kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych. Został on zrealizowany poprzez analizę wybranych przykładów kampanii realizowanych w mediach ... -
Przedsiębiorczość w social mediach
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Rozdział podejmuje problematykę dotyczącą znaczenia mediów społecznościowych dla współczesnego przedsiębiorcy, a także prezentuje zalety i wady zastosowania social mediów w prowadzeniu działalności biznesowej. Opracowanie ... -
Twórczy pracownik pożądany? Oczekiwania rekruterów a klimat dla kreatywności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Zgodnie z najnowszymi prognozami, dotyczącymi dynamiki zmian na rynku pracy, w najbliższych latach kreatywność i powiązane z nią umiejętności będą odgrywały kluczową rolę dla rozwoju organizacji. W niniejszym rozdziale ... -
Twórczy wybór – o aktywności studentów i sposobach poszerzania kompetencji uniwersalnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Celem rozdziału jest ukazanie możliwości rozwoju kompetencji uniwersalnych studentów w środowisku akademickim na przykładzie dwóch projektów radiowych: realizacji pracy dyplomowej w formie reportażu dźwiękowego oraz ... -
Transkreacja a wyzwania branży tłumaczeniowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)W dzisiejszych czasach, zadowolenie klienta i jego spersonalizowane oczekiwania są zdecydowanie największym wyzwaniem współczesnych przedsiębiorstw usługowych, w tym branży tłumaczeniowej. W niniejszym rozdziale omówiono ... -
Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Problematyka rozdziału dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, pracy zespołowej oraz kreatywności. Część teoretyczna oparta została na źródłach literaturowych, miała na celu określenie cech zespołów zdolnych do generowania ... -
Kreatywny biznes na przykładzie firmy funkcjonującej w branży materiałów izolacyjnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)W rozdziale poruszono problematykę kreatywności i innowacyjności w praktyce gospodarczej na przykładzie małej firmy zlokalizowanej w Łodzi i funkcjonującej na rynku materiałów izolacyjnych. Niniejsze opracowanie ma charakter ... -
Łódź – centrum przemysłów kreatywnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Rozdział przedstawia różne formy działań podejmowanych przez miasto Łódź w kierunku stworzenia centrum przemysłów kreatywnych i jednocześnie zmiany dotychczasowego wizerunek miasta. Celem pracy jest pokazanie działań ... -
Instytucjonalno-organizacyjne determinanty zarządzania bezpieczeństwem na drogach publicznych w Polsce
(2019)Bezpieczeństwo należy do najbardziej elementarnych potrzeb człowieka. Jest podstawowym prawem, które sprowadza się do eliminowania sytuacji zagrażających człowiekowi i jego dobrom. Sytuacje te są wynikiem jego niewłaściwych ... -
Motywy stosowania crowdfundingu przez polskich producentów gier wideo
(2019)The main goal of the dissertation was to identify the structure of motives for using crowdfunding by Polish video game developers. The specific aims included organizing the existing knowledge on crowdfunding, creating a ... -
Zarządzanie portfelem marek według Byrona Sharpa w świetle koncepcji STP
(2019)Dysertacja dotyczy kwestii związanych z zarządzaniem portfelem marek, ich podstaw koncepcyjnych i przyjętych paradygmatów, związanych z nimi decyzji, narzędzi oraz rezultatów dla organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem ... -
Marketing w kreowaniu wizerunku gminy i zwiększaniu jej konkurencyjności na przykładzie gmin województwa łódzkiego
(2019)Przedmiotem rozprawy jest zagadnienie marketingu w kontekście kreowania wizerunku gminy, budowania rozpoznawalności organizacji w odniesieniu do gmin województwa łódzkiego. Prawne i ekonomiczne usamodzielnienie jednostek ... -
Kultury świata - kultury organizacji. Zapiski z podróży
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)