Browsing Wydział Zarządzania/Faculty of Management by Issue Date
Now showing items 1-20 of 552
-
E-MARKETPLACES - TAXONOMY OF MODELS
(Wydawnictwo Uniwesytetu Gdańskiego, 2003)The deployment of B2B eMarketplaces, is enabling a more efficient and frictionless flow of information, goods, services and payments between businesses. By building liquidity and addressing inefficiencies in B2B supply ... -
The success factors of B2B e-markets
(Gdańsk University of Technology, 2003)The concept of B2B e-marketplaces has undergone fundamental transformations during recent years. The B2B e-commerce expectations have changed from euphoria to scepticism or even pessimism. According to Deloitte research ... -
Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ... -
Wartość bilansowa przedsiębiorstwa a alokacja podatku dochodowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004) -
O konceptualnej podstawie sprawozdawczości finansowej. Perspektywa angloamerykańska
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007) -
Sprawozdawczość przepływów pieniężnych - krytyczna ocena i propozycja modelu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008) -
Etapy ewolucji i kierunki integracji metod rachunkowości zarządczej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008) -
Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B na tle doświadczeń operatorów platform w Polsce
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2009)The aim of the article is to present selected results from the research project conducted in 2007-2008 by authors. The main point of the research project was to assess and empirically verify a possibility of value creating ... -
Wartość godziwa – narzędzie pomiaru ekonomicznego aktywów w rachunkowości
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Instytucjonalne uwarunkowania i otoczenie globalnych standardów rachunkowości
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
System rachunkowości i sprawozdawczości finansowej zorientowany na wartość przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Rachunkowość na rzecz ochrony środowiska a proces tworzenia wartości przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Stymulacyjna funkcja rachunkowości w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Wpływ instrumentów pochodnych i rachunkowości zabezpieczeń na wartość przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Analityczna funkcja sprawozdania finansowego w identyfikacji i pomiarze nośników wartości przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)Głównym celem rozdziału jest prezentacja użyteczności analitycznej funkcji sprawozdania finansowego w pomiarze i kształtowaniu nośników wartości przedsiębiorstwa. Na początku zdefiniowano wartość przedsiębiorstwa oraz ... -
Przepływy pieniężne w pomiarze dokonań przedsiębiorstwa – wybrane problemy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009) -
Czy wynik całościowy jest potrzebny rynkowi kapitałowemu?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)Celem rozdziału było udzielenie odpowiedzi na pytanie o uzasadnienie oraz konsekwencje dla rynku kapitałowego zmian w zakresie ujawniania wyniku finansowego zawartych w MSR 1 „Prezentacja sprawozdań finansowych”, wchodzących ... -
System rachunkowości w nurcie innowacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)Innowacje i zmiany są motorem współczesnej gospodarki. Rachunkowość często postrzegana jest jako system zachowawczy i konserwatywny tj. broniący się przed zmianami. Przełom XX i XXI w. pokazał, że rachunkowość podporządkowała ... -
Prezentacja i analiza wymogów interpretacji 13 Komitetu ds. Interpretacji Międzynarodowej Sprawozdawczości Finansowej „Programy lojalnościowe klientów”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)Rozdział przedstawia nową Interpretację 13 KIMSF „Programy lojalnościowe klientów”. Omawia i wyjaśnia zawarte w niej wytyczne, ilustrując je przykładami liczbowymi. Autor ocenia podejście przyjęte przez KIMSF w świetle ...