• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Prace doktorskie i habilitacyjne | PhD Dissertations and Postdoctoral Thesis
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorGrzesiak, Lena (1)Linka, Jarosław (1)Piasecki, Makary (1)Raźniewska, Marta (1)Sarna, Nikodem (1)Subjectaudytor wewnętrzny (1)audytowany (1)dystrybucja żywności ekologicznej (1)efektywność (1)guanxi (1)Internet (1)kapitał ludzki w audycie wewnętrznym (1)kultura chińska (1)marketing (1)marketing relacji (1)... View MoreDate Issued
2020 (5)
Has File(s)Yes (5)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kapitał ludzki a skuteczność audytu wewnętrznego 

Grzesiak, Lena ORCID (2020)
Głównym celem pracy jest identyfikacja czynników skuteczności audytu wewnętrznego związanych z kapitałem ludzkim. Dla opracowania rozdziałów teoretycznych zastosowano systematyczny przegląd literatury (polskiej i zagranicznej). ...
Thumbnail

Transfer technologii w przedsiębiorstwach przemysłu przetwórstwa spożywczego - uwarunkowania, modele 

Piasecki, Makary (2020-09-24)
Przedmiotem dysertacji jest proces transferu technologii w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. Inspiracją do podjęcia badań będących przedmiotem tej pracy było przeświadczenie, że transfer technologii jest głównym ...
Thumbnail

Zarządzanie relacjami z dostawcami w sektorze ekologicznej żywności 

Raźniewska, Marta (2020)
Następstwem ewolucji podejścia do zakupów i zaopatrzenia, jednego z filarów zarządzania łańcuchami dostaw na rynku B2B, jest zarządzanie relacjami z dostawcami (ang. Supplier Relationship Management, SRM), będące przedmiotem ...
Thumbnail

Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce 

Sarna, Nikodem (2020)
Obszarem badawczym niniejszej rozprawy był wpływ nowych technologii na marketing, jej przedmiot zaś stanowił technologia programmatic buying. Celem pracy była ocena wpływu wykorzystania tej technologii na efektywność ...
Thumbnail

Marketing relacji w chińskim kontekście kulturowym na przykładzie doświadczeń polskich firm inwestujących w Chińskiej Republice Ludowej 

Linka, Jarosław ORCID (2020)
Zdobywający popularność od lat osiemdziesiątych marketing relacji jako filozofia i zestaw praktyk wzbudził znaczne zainteresowane w zachodniej literaturze. Bliskie relacje z klientami i pozostałymi interesariuszami są ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility