Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMaj, Aleksandra
dc.date.accessioned2015-04-30T07:05:38Z
dc.date.available2015-04-30T07:05:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-83-7587-652-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/8554
dc.descriptionPoznać - zrozumieć - doświadczyć. Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji / pod red. nauk. Jolanty Bonar i Anny Buły; rozdział
dc.description.abstractThe paper presents the approach to planning curriculum based on constructivist theories. In preschool and early school education it is described as emergent curriculum (USA) or progettazione (Italy). Th is approach is introduced in opposition to traditional one which defi nes planning as a method of work which establishes in advance general and specifi c educational objectives that must be achieved. In emergent curriculum and progettazione instead of general and specifi c objectives teachers formulate hypotheses on a basis of their knowledge of children and their previous experience. Along with these hypothesis teachers formulate objectives which are fl exible and correspond to the needs and interests of their students. Children’s exploration is facilitated through short- and long-term projects in which working in groups, cooperation, observation and documentation are crucial elements.pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja wydana w ramach projektu: „Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć Praktyczne przygotowanie do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza "Impuls"pl_PL
dc.relation.ispartofseriesPoznać – Zrozumieć – Doświadczyć;1
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectelastyczne planowaniepl_PL
dc.subjectedukacja elemntarnapl_PL
dc.subjectemergent curriculumpl_PL
dc.subjectprogettazionepl_PL
dc.subjectprzedszkolepl_PL
dc.subjectReggio Emiliapl_PL
dc.titleEmergent curriculum i progettazione - elastyczne planowanie w edukacji elementarnejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number115-128pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnotemgr, Uniwersytet Łódzki, Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnejpl_PL
dc.contributor.authorEmaila.maj@uni.lodz.plpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska