• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Artykuły naukowe | Articles
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Artykuły naukowe | Articles
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorStasiak, Andrzej (4)Włodarczyk, Bogdan (2)KACZMAREK, JACEK (1)KACZMAREK, JACEK (1)Subject
produkt turystyczny (4)
atrakcje turystyczne (1)health-motivated tourism (1)historical categories of tourist product (1)historyczne kategorie produktu turystycznego (1)model trzech podróży (1)pakiet turystyczny (1)pilgrimage tourism (1)przemysł turystyczny (1)szlak turystyczny (1)... View MoreDate Issued2001 (1)2002 (1)2006 (1)2007 (1)Has File(s)Yes (4)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Produkt turystyczny - szlak 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Mimo długiej i bogatej historii tworzenia szlaków turystycznych w Polsce (od 1880 r.) do dziś nie dopracowano się jednej, powszechnie akceptowanej ich definicji. Problemy z precyzyjnym zdefiniowaniem szlaku turystycznego ...
Thumbnail

Produkt turystyczny 

Kaczmarek, Jacek; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...
Thumbnail

Szlaki turystyczne - zagospodarowanie, atrakcja czy produkt turystyczny? 

Stasiak, Andrzej (ZG PTTK Warszawa, 2007)
Rozwój turystyki nierozerwalnie związany jest z wytyczaniem szlaków turystycznych. Przygotowane z myślą o turystach drogi i ścieżki są widomym znakiem opanowywania (oswajania) przestrzeni geograficznej i podporządkowywania ...
Thumbnail

Produkt turystyczny i jego ewolucja 

Kaczmarek, Jacek; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo UŁ, 2001)
Głównym celem artykułu jest uporządkowanie zagadnień związanych z produktem turystycznym i jego historycznym rozwojem. Autorzy podejmują próbę nowego spojrzenia na rozwój migracji i usług turystycznych. Podstawą rozważań ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility