Search
Now showing items 1-10 of 17
Projekt "Turyzm dla Regionu" a rozwój turystyki w województwie łódzkim
(Uniwersytet Rzeszowski, 2011)
Uwarunkowania rozwoju turystyki
(Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, Oddział Polskiej Akademii Nauk w Łodzi, 2012)
The tourism potential is a very important starting point, if we consider the development of tourism in the region. It is a collection of elements of the geographical environment, and human behavior that can be used for ...
Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji
(Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja:
• porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi,
• przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów,
• jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Zmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012-09)
The modified SERVQUAL method in the evaluation of the new tourist product: the example of Battle of Lodz
Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"?
(Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Postępujące procesy cywilizacyjne powodują, że dawna kultura ludowa zanika, zmieniają się jej pierwotne funkcje. "Ostatnią deską ratunku" dla zasobów kultury ludowej jest turystyka, dzięki której wiele miejsc i tradycji ...
Produkt turystyczny - szlak
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Mimo długiej i bogatej historii tworzenia szlaków turystycznych w Polsce (od 1880 r.) do dziś nie dopracowano się jednej, powszechnie akceptowanej ich definicji. Problemy z precyzyjnym zdefiniowaniem szlaku turystycznego ...
Strategie rozwoju produktu turystycznego obszaru
(Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Gastronomia jako produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelasrtwa w łodzi, 2007)
Jedną z podstawowych potrzeb osób podróżujących jest zaspokojenie głodu i pragnienia. Dlatego rozwój gastronomii jest ściśle powiązany z rozwojem turystyki. Przez długie lata w Polsce jej rola była jednak niedoceniana. ...
Produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...
Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny
(Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...