• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorStasiak, Andrzej (12)Włodarczyk, Bogdan (4)Leśniewska, Katarzyna (2)Żek, Marcin (2)Bończak, Bartosz (1)Dronka, Tomasz (1)Figiel, Natalia (1)Jażdżewska, Iwona (1)KACZMAREK, JACEK (1)KACZMAREK, JACEK (1)... zobacz więcejTemat
produkt turystyczny (16)
tourist product (5)turystyka kulturowa (3)experience economy (2)gospodarka doświadczeń (2)szlaki turystyczne (2)województwo łódzkie (2)atrakcje turystyczne (1)autentyczność (1)Battle of Lodz (1)... zobacz więcejData wydania2010 - 2016 (7)2001 - 2009 (9)Has File(s)Yes (16)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 16

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Projekt "Turyzm dla Regionu" a rozwój turystyki w województwie łódzkim 

Leśniewska, Katarzyna; Żek, Marcin (Uniwersytet Rzeszowski, 2011)
Thumbnail

Zmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiej 

Bończak, Bartosz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012-09)
The modified SERVQUAL method in the evaluation of the new tourist product: the example of Battle of Lodz
Thumbnail

Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"? 

Mokras-Grabowska, Justyna (Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Postępujące procesy cywilizacyjne powodują, że dawna kultura ludowa zanika, zmieniają się jej pierwotne funkcje. "Ostatnią deską ratunku" dla zasobów kultury ludowej jest turystyka, dzięki której wiele miejsc i tradycji ...
Thumbnail

Uwarunkowania rozwoju turystyki 

Moterski, Filip; Leśniewska, Katarzyna; Żek, Marcin (Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, Oddział Polskiej Akademii Nauk w Łodzi, 2012)
The tourism potential is a very important starting point, if we consider the development of tourism in the region. It is a collection of elements of the geographical environment, and human behavior that can be used for ...
Thumbnail

Produkt turystyczny - szlak 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Mimo długiej i bogatej historii tworzenia szlaków turystycznych w Polsce (od 1880 r.) do dziś nie dopracowano się jednej, powszechnie akceptowanej ich definicji. Problemy z precyzyjnym zdefiniowaniem szlaku turystycznego ...
Thumbnail

Produkt turystyczny 

Kaczmarek, Jacek; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...
Thumbnail

Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura jako nowa atrakcja turystyczna Łodzi 

Stasiak, Andrzej (Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, Urząd Miejski w Zabrzu, 2005)
Thumbnail

Muzea wobec wyzwań współczesnej turystyki 

Stasiak, Andrzej (Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze, 2006)
Thumbnail

Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...
Thumbnail

Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji 

Dronka, Tomasz; Figiel, Natalia; Jażdżewska, Iwona; Kaleniewicz, Andrzej; Kapłon, Jerzy; Kotarski, Marian; Krakowska, Katarzyna; Kucharska, Marta; Lityński, Marek; Maroszek, Marcin; Piotrowski, Krzysztof; Partyka, Józef; Popławski, Zbigniew; Kołodziejczyk, Krzysztof; Rogowski, Mateusz; Stasiak, Andrzej; Styperek, Jarosław; Śledzińska, Jolanta; Włodarczyk, Bogdan; Wysocki, Marek; Zajadacz, Alina; Robaczyński, Wojciech (Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja: • porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi, • przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów, • jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
  • 1
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności