• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych/Faculty of Geographical Sciences
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych/Faculty of Geographical Sciences
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorStasiak, Andrzej (12)Włodarczyk, Bogdan (3)Kaczmarek, Jacek (2)Leśniewska, Katarzyna (2)Żek, Marcin (2)Bończak, Bartosz (1)Mokras-Grabowska, Justyna (1)Moterski, Filip (1)Subject
produkt turystyczny (17)
tourist product (5)turystyka kulturowa (3)experience economy (2)gospodarka doświadczeń (2)szlaki turystyczne (2)województwo łódzkie (2)atrakcje turystyczne (1)autentyczność (1)Battle of Lodz (1)... View MoreDate Issued2010 - 2016 (7)2001 - 2009 (10)Has File(s)Yes (17)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 17

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Projekt "Turyzm dla Regionu" a rozwój turystyki w województwie łódzkim 

Leśniewska, Katarzyna; Żek, Marcin (Uniwersytet Rzeszowski, 2011)
Thumbnail

Uwarunkowania rozwoju turystyki 

Moterski, Filip; Leśniewska, Katarzyna; Żek, Marcin (Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, Oddział Polskiej Akademii Nauk w Łodzi, 2012)
The tourism potential is a very important starting point, if we consider the development of tourism in the region. It is a collection of elements of the geographical environment, and human behavior that can be used for ...
Thumbnail

Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji 

Unknown author (Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja: • porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi, • przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów, • jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Thumbnail

Zmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiej 

Bończak, Bartosz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012-09)
The modified SERVQUAL method in the evaluation of the new tourist product: the example of Battle of Lodz
Thumbnail

Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"? 

Mokras-Grabowska, Justyna (Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Postępujące procesy cywilizacyjne powodują, że dawna kultura ludowa zanika, zmieniają się jej pierwotne funkcje. "Ostatnią deską ratunku" dla zasobów kultury ludowej jest turystyka, dzięki której wiele miejsc i tradycji ...
Thumbnail

Produkt turystyczny - szlak 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Mimo długiej i bogatej historii tworzenia szlaków turystycznych w Polsce (od 1880 r.) do dziś nie dopracowano się jednej, powszechnie akceptowanej ich definicji. Problemy z precyzyjnym zdefiniowaniem szlaku turystycznego ...
Thumbnail

Strategie rozwoju produktu turystycznego obszaru 

Stasiak, Andrzej (Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Thumbnail

Gastronomia jako produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelasrtwa w łodzi, 2007)
Jedną z podstawowych potrzeb osób podróżujących jest zaspokojenie głodu i pragnienia. Dlatego rozwój gastronomii jest ściśle powiązany z rozwojem turystyki. Przez długie lata w Polsce jej rola była jednak niedoceniana. ...
Thumbnail

Produkt turystyczny 

Kaczmarek, Jacek; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...
Thumbnail

Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
  • 1
  • 2

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback