• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorStasiak, Andrzej (4)
Włodarczyk, Bogdan (4)
Dronka, Tomasz (1)Figiel, Natalia (1)Jażdżewska, Iwona (1)KACZMAREK, JACEK (1)KACZMAREK, JACEK (1)Kaleniewicz, Andrzej (1)Kapłon, Jerzy (1)Kotarski, Marian (1)... View MoreSubject
produkt turystyczny (4)
health-motivated tourism (1)historical categories of tourist product (1)historyczne kategorie produktu turystycznego (1)model trzech podróży (1)pakiet turystyczny (1)pilgrimage tourism (1)produkt turystyczny obszaru (1)przemysł turystyczny (1)szlaki turystyczne (1)... View MoreDate Issued2010 - 2014 (1)2001 - 2009 (3)Has File(s)Yes (4)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Produkt turystyczny 

Kaczmarek, Jacek; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...
Thumbnail

Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji 

Dronka, Tomasz; Figiel, Natalia; Jażdżewska, Iwona; Kaleniewicz, Andrzej; Kapłon, Jerzy; Kotarski, Marian; Krakowska, Katarzyna; Kucharska, Marta; Lityński, Marek; Maroszek, Marcin; Piotrowski, Krzysztof; Partyka, Józef; Popławski, Zbigniew; Kołodziejczyk, Krzysztof; Rogowski, Mateusz; Stasiak, Andrzej; Styperek, Jarosław; Śledzińska, Jolanta; Włodarczyk, Bogdan; Wysocki, Marek; Zajadacz, Alina; Robaczyński, Wojciech (Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja: • porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi, • przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów, • jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Thumbnail

Produkt turystyczny i jego ewolucja 

Kaczmarek, Jacek; Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (Wydawnictwo UŁ, 2001)
Głównym celem artykułu jest uporządkowanie zagadnień związanych z produktem turystycznym i jego historycznym rozwojem. Autorzy podejmują próbę nowego spojrzenia na rozwój migracji i usług turystycznych. Podstawą rozważań ...
Thumbnail

Transgraniczne produkty turystyczne 

Stasiak, Andrzej; Włodarczyk, Bogdan (2008)

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility