Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTkaczyk, Jolanta
dc.date.accessioned2015-03-26T08:03:26Z
dc.date.available2015-03-26T08:03:26Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7485
dc.description.abstractThe efficient communication between the enterprise and its environment made through the product consists in the proper use of symbols and their transfer to the product image and its attributes. Structural changes, which have occurred in the business activity due to the implementation of modern technologies in the field of communication and data processing on a wider scale, also resulted in other changes regarding mentality and perception of the world by the information society. The New Economy challenges, for example wide and fast access to information or new media of mass communication, pose doubts and questions: does the New Economy gives birth to a New Consumer? Does the existence of new media change functioning of traditional symbols diametrically?pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleRola symboli w zachowaniach konsumenckich a wyzwania Nowej Gospodarkipl_PL
dc.title.alternativeThe Role of Symbols in Consumer Behaviour in View of the New Economy Challengespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[189]-194pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord