Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzubała, Anna
dc.contributor.authorZembura, Renata
dc.date.accessioned2015-03-25T12:21:26Z
dc.date.available2015-03-25T12:21:26Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7451
dc.description.abstractIn the text there are presented distribution strategies in joint venture enterprises in Poland. Authors describe the determinants of distribution channel choices in joint ventures operating in Poland and on international markets. Further there is a list of different kinds of distribution channel used by joint ventures as well as the evaluation of joint ventures cooperation with other business partners on local and international markets.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleStrategie dystrybucji spółek joint venturepl_PL
dc.title.alternativeDistribution Strategies in Joint Venturespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[45]-54pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Krakowie, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord