Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorUrbanowska-Sojkin, Elżbieta
dc.contributor.authorSojkin, Bogdan
dc.date.accessioned2015-03-16T07:17:25Z
dc.date.available2015-03-16T07:17:25Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7307
dc.description.abstractThis article explains how to utilize a database in the marketing activities. It shows, how a databases can improve performance of the management in areas like: market knowledge, direct marketing, customer relationship management, marketing research and Internet. Also provides you characteristics basis procedure of an application databases in basic direction of the marketing activities.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleWykorzystanie baz danych w marketingupl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[487]-494pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Marketingu Produktupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord