Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOlejniczak, Tomasz
dc.date.accessioned2015-03-16T07:13:08Z
dc.date.available2015-03-16T07:13:08Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7303
dc.description.abstractThis paper shows and indicates the need of implement the strategy of companies which are existed in the Internet about personation functions. The presentation of the offer of products, services, information or contents fitted for individual interests and requirements of internauts also the impression of individual approach can form positive communication between company and its potential customer and in result customer's loyalty. Despite the fact that the methods of personation are used more common, hitherto existing experiences indicate that there must be donne some changes. Users of the Internet willfully support individual alleviate the needs, but they also want to respect their privacy.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titlePersonalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Interneciepl_PL
dc.title.alternativePersonalization in the Process of Customer Loyalty Building in the Internetpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[549]-555pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Marketingu Produktupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord