Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBurgiel, Aleksandra
dc.date.accessioned2015-03-16T07:12:17Z
dc.date.available2015-03-16T07:12:17Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7302
dc.description.abstractThe paper explains the possible reasons of the fact that Internet became so important for the consumers as the source of information as well as the instrument of global communication. It also shows (on the basis of the literature and research results) the examples of how consumers use Internet to obtain and send different types of information.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleInternet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumentapl_PL
dc.title.alternativeInternet as the Source of Information and the Communication Tool of the Contemporary Consumerpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[541]-547pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Badań Konsumpcjipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord