Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBednarska-Olejniczak, Dorota
dc.contributor.authorWoźniczka, Jarosław
dc.contributor.authorWrona, Sylwia
dc.date.accessioned2015-03-13T10:10:10Z
dc.date.available2015-03-13T10:10:10Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7289
dc.description.abstractTechnology has enormous impact on marketing management today. It influences shape of every marketing-mix, is a cornerstone of business strategy and serves as a competitive tool. It's engaged in all modern marketing concepts, as relationship marketing (CRM), direct marketing (e-commerce) or quality management (TQM). But it can't be said only about positive connections between technology and marketing. Technology can be a cause of serious problems for both customers and companies. The authors present the most important opportunities and threats which emerge in multiple areas of technology and marketing encounters. They support them with numerous examples of companies and market events.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleMarketing a technologia: szanse i zagrożeniapl_PL
dc.title.alternativeMarketing and Technology - Opportunities and Threatspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[439]-446pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Instytut Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord