Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKowal, Witold
dc.date.accessioned2015-03-13T10:08:00Z
dc.date.available2015-03-13T10:08:00Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7284
dc.description.abstractThe present marketing control theory doesn't suit the new management concepts. The most important fields that will influence the future change of marketing control theory are: new marketing concepts, new ideas of corporate objectives, integrating approaches in management and the "feed forward" in control concepts. Differentiations of marketing concepts and corporate objectives create a problem of measurement for marketing control. On the other hand the integrating approaches in management and the "feed forward" in control concepts bring a problem of correlation of marketing control fields.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleWspółczesne aspekty funkcjonowania kontroli marketingowejpl_PL
dc.title.alternativePresent Aspects of Marketing Controlpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[395]-400pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Strategii Marketingowejpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord