Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPilarczyk, Bogna
dc.date.accessioned2015-03-13T10:07:07Z
dc.date.available2015-03-13T10:07:07Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7282
dc.description.abstractThe changes taking place in the market environment encourage the usage of, apart from traditional promotion tools, non-standard forms of marketing communications. Among the stimuli to the development of new forms of communications one should particularly emphasize the excessive saturation with classical ways of communications, rapid development of information technology, the restrictions on companies' promotion expenditures, the increase in advertisers' creativity and demand for more customized and prestigious forms of promotion expressed by customers. Non-standard activities in the area of marketing communications are said to be both using atypical advertising media (floor in the shop, railway tickets, mobile phone), communications channels (TV reality shows) and unusual messages (e.g. rumors, creating crisis situations). Many of these activities are described in the literature as ambient media, product placement, viral, guerilla, mobile or controversial marketing. Within these one can observe dynamic development and enormous variation of the applied tools.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleNiestandardowe formy komunikacji marketingowejpl_PL
dc.title.alternativeNon-standard Forms of Marketing Communicationspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[379]-385pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Strategii Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord