Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2015-03-13T09:58:19Z
dc.date.available2015-03-13T09:58:19Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7278
dc.description.abstractThe problems of introducing a new bank product and its cycle into the market are discussed rather cursorily in the publications of bank marketing. We can ask the questions: 1. Should the banks test their new product in the test markets and what methods can they use? 2. How can the life cycle of the bank product proceed when there is no the innovator customer group?pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleProblemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynekpl_PL
dc.title.alternativeProblems of Introducing a New Bank Product into the Marketpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[335]-341pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord