Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGregor, Bogdan
dc.contributor.authorŁaszkiewicz, Anna
dc.date.accessioned2015-03-12T07:35:53Z
dc.date.available2015-03-12T07:35:53Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7255
dc.description.abstractThis article discusses the new phenomenon of e-economy called collaborative cornu» recognized and defined in 1999 by Gartner Group. In order to sustain a competitive advantage, electronic markets have to evolve toward a new business model based a collaboration and knowledge sharing across supply chains of its incumbents. This pap characterizes the concept of c-commerce, its main solutions and potential benefits such faster cycle times, improved planning and forecasting through better ecosystem visibility and increased customer satisfaction.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleKooperacja w ramach łańcucha wartości - wyzwania nowej gospodarkipl_PL
dc.title.alternativeValue-chain Cooperation. Challenges of a New Economypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[167]-176pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord