Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChlipała, Paweł
dc.date.accessioned2015-03-12T07:30:17Z
dc.date.available2015-03-12T07:30:17Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7248
dc.description.abstractThere is increase of intellectual capital's importance in creating value of the company operating in the New Economy. Intellectual capital is very important in the marketing activity of the company aim at creating, supplying and communicating value to the customers giving satisfaction to them. The author designed and conducted the deep interviews with Presidents, CEOs or members of executive management boards in American and Polish companies operating in innovative industries. The topic of the research was: "Intellectual capital in creating competitive advantage of the company". In the part of that research author tried to explore connection between intellectual capital and marketing value creation. The results of the research are presented in this text.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleKapitał intelektualny w tworzeniu wartości marketingowej - wyniki badańpl_PL
dc.title.alternativeIntellectual Capital and Marketing Value Creation - Results of the Researchpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[101]-107pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord