Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2015-03-09T06:42:18Z
dc.date.available2015-03-09T06:42:18Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7110
dc.description.abstractThe paper tries to define the difference between a marketing strategy and a tactic in industrial marketing. The tactics are part of a coherent strategy. The problems are connected with (methods of grouping or classifying strategies, generally) three approaches to classifying strategies in thery and into practice. The first way: matrix of Ansoff, second way to classify strategies is based on the distinction between primary and selective demand and third one sets Porter’s three generic strategies. The paper presents the results of the research among Polish building construction machinery equipment enterprises. The author presents four analysis of the conjunction between projects of strategy versus implementation of strategy.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titleStrategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowychpl_PL
dc.title.alternativendustrial Marketing Strategiespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[57]-63pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord