Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTrzmielak, Dariusz
dc.date.accessioned2015-03-09T06:33:30Z
dc.date.available2015-03-09T06:33:30Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7093
dc.description.abstractThe main problem of marketing is to answer the question: how and where can the firm find loyal customers. On the basis of market research, the author tries to analyze the niche and its benefits. The article focuses on the steps in niche oriented market research. The cluster analysis, which could be useful market research tool is shown as example.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titleBadanie i kształtowanie niszy rynkowejpl_PL
dc.title.alternativeMarket Research of Nichepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[65]-74pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Zakład Badań Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord