Show simple item record

dc.contributor.authorSosnowska, Joanna
dc.date.accessioned2014-09-29T07:11:39Z
dc.date.available2014-09-29T07:11:39Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citation"Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji", [w:] J. Bonar, A. Buła (red.), "Poznać, Zrozumieć, Doświadczyć. Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji", Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2011, s. 179–189pl_PL
dc.identifier.issn978-83-7587-652-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/5483
dc.description.sponsorshipPublikacja wydana w ramach projektu: „Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć Praktyczne przygotowanie do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji” Projekt współfi nansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza „Impuls”pl_PL
dc.subjectdiagnoza przedszkolnapl_PL
dc.subjectobserwacja dzieckapl_PL
dc.subjectpraca pedagogiczna nauczycielapl_PL
dc.titleDiagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacjipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number179–189pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record