dc.contributor.author | Sosnowska, Joanna | |
dc.date.accessioned | 2014-09-29T07:11:39Z | |
dc.date.available | 2014-09-29T07:11:39Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | "Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji", [w:] J. Bonar, A. Buła (red.), "Poznać, Zrozumieć, Doświadczyć. Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji", Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2011, s. 179–189 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 978-83-7587-652-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/5483 | |
dc.description.sponsorship | Publikacja wydana w ramach projektu:
„Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć
Praktyczne przygotowanie do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji”
Projekt współfi nansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza „Impuls” | pl_PL |
dc.subject | diagnoza przedszkolna | pl_PL |
dc.subject | obserwacja dziecka | pl_PL |
dc.subject | praca pedagogiczna nauczyciela | pl_PL |
dc.title | Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.page.number | 179–189 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |