• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji

Thumbnail
View/Open
"Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji", [w:] J. Bonar, A. Buła (red.), "Poznać, Zrozumieć, Doświadczyć. Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji", Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2011, s. 179–189. (107.5Kb)
Date
2011
Author
Sosnowska, Joanna
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/11089/5483
Collections
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters [855]


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility