Toggle navigation
polski
English
English
polski
English
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
View Item
DSpace Home
Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics
Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji
View/
Open
"Diagnoza przedszkolna jako istota poznawania dziecka w procesie edukacji", [w:] J. Bonar, A. Buła (red.), "Poznać, Zrozumieć, Doświadczyć. Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji", Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2011, s. 179–189. (107.5Kb)
Date
2011
Author
Sosnowska, Joanna
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/11089/5483
Collections
Książki/Rozdziały | Books/Chapters
[855]