Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzopek, Miłosz
dc.contributor.authorKijowska, Olena
dc.date.accessioned2024-10-18T13:11:02Z
dc.date.available2024-10-18T13:11:02Z
dc.date.issued2022-01-18
dc.identifier.citationCzopek M., Kijowska O., Wykorzystanie haseł reklamowych w obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspekty, [w:] Kreatywność językowa w marketingu, Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 131-144, https://doi.org/10.18778/8220-710-1.08pl
dc.identifier.isbn978-83-8220-710-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/53396
dc.description.abstractMarketing komunalny odgrywa centralne znaczenie w pozycjonowaniu samorządów m.in. na rynku inwestycyjnym, turystycznym czy kulturalnym. W opracowaniu autorzy ukazują determinanty marketingu komunalnego, wskazują czynniki, które wpłynęły w znaczący sposób na jego rozwój  oraz wymieniają adresatów wewnętrznych i zewnętrznych działań marketingu komunalnego. Opracowanie prezentuje również wyniki badań dotyczących rangi miejskich sloganów reklamowych w odczuciu społecznym, najlepszych kanałów komunikacyjnych, służących ich propagowaniu oraz cech, którymi powinny się charakteryzować. W artykule prezentowane są także wyniki analizy trzech sloganów reklamujących miejscowości zlokalizowane na terenie województwa dolnośląskiego.pl
dc.description.abstractMunicipal marketing plays a crucial role in the positioning of local governments on the investment, tourist and cultural markets.  In the study, the authors present the determinants of municipal  marketing, indicate the factors which have significantly contributed to its development and list the recipients of internal and external activities related to municipal marketing. The study also presents the results of research on the importance and effectiveness of city and town advertising slogans in public perception, the best communication channels used for promotion purposes and their characteristic features. The article also shows the results of the analysis of three slogans advertising towns located in the Dolnośląskie [ Lower Silesia ] Voivodeship.en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleWykorzystanie haseł reklamowych w obszarze marketingu komunalnego – wybrane aspektypl
dc.title.alternativeThe Use of Marketing Slogans in Municipal Marketing - selected aspectsen
dc.typeBook chapter
dc.page.number131-144
dc.contributor.authorAffiliationCzopek, Miłosz - Uczelnia Jana Wyżykowskiego w Polkowicachpl
dc.contributor.authorAffiliationKijowska, Olena - Uczelnia Jana Wyżykowskiego w Polkowicachpl
dc.identifier.eisbn978-83-8220-711-8
dc.identifier.doi10.18778/8220-710-1.08


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/