Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKortas, Weronika
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2022-12-05T16:33:20Z
dc.date.available2022-12-05T16:33:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKortas W., #Hasztag musi być!, [w:] Kreatywność językowa w przekazach internetowych, Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2019, s. 167-180, https://doi.org/10.18778/8142-461-5.13pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-461-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/44496
dc.descriptionCelem artykułu jest analiza naukowych materiałów dotyczących hasztagów. Jako przykład użycia hasztagów w sposób kreatywny przedstawiony zostanie sposób stosowania ich na Instagramie –ze szczególnym uwzględnieniem odniesień do książek i czytelnictwa.pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja dofinansowana ze środków rektorskich na działalność kół naukowychpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w przekazach internetowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2019;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecthasztagpl_PL
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.subjectInstagramowy slangpl_PL
dc.subjectmoc illokucyjnapl_PL
dc.subjectinterakcje międzyludzkiepl_PL
dc.title#Hasztag musi być!pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2019; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2019pl_PL
dc.page.number167-180pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-462-2
dc.references#OriginStory [2014], Carnegie Mellon University https://www.cmu.edu/homepage/computing/2014/summer/originstory.shtml [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesAdamska K. [2015], Hashtag, czyli komunikat? Rola i funkcje hashtagów na Twitterze, [w:] „Studia Medioznawcze” 3 (62), s. 61–70 http://studiamedioznawcze.pl/Numery/2015_3_62/adamska.pdf [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesAkronimy i skróty – językowo cofamy się do tyłu? [2015] https://tenodjezykow.wordpress.com/2015/01/29/akronimy-i-skroty-jezykowo-cofamy-sie-do-tylu/ [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesCaleffi P.-M. [2015], The ‘hashtag’: A new word or a new rule?, “The SKASE. Journal of Theoretical Linguistics” 12(2), s. 46–70 http://www.skase.sk/Volumes/JTL28/pdf_doc/05.pdf [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesCunha E. [2011], Analyzing the Dynamic Evolution of Hashtags on Twitter: a Language-Based Approach, Proceedings of the Workshop on Languages in Social Media http://www.aclweb.org/anthology/W11-0708 [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesEasley D., Kleinberg J. [2010], Networks, crowds, and markets: Reasoning about a highly connected world, za: Cunha E. [2011], Analyzing the Dynamic Evolution of Hashtags on Twitter: a Language-Based Approach, Proceedings of the Workshop on Languages in Social Media http://www.aclweb.org/anthology/W11-0708 [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesEmojis, smileys, hashtags: the language of a changing world? [2017] https://group.bnpparibas/en/news/emojis-smileys-hashtags-language-changing-world [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesEvans V. [2015], #language: evolution in the digital age, [w:] “The Guardian” https://www.theguardian.com/media-network/2015/jun/26/hashtag-language-evolution-digital-age [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesGoodwin E. [2015], How Hashtags Evolved And Changed The Way We Communicate https://www.huffingtonpost.com/uloop/how-hashtags-evolved-and-_b_6795646.html [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesHashtag https://en.wikipedia.org/wiki/Hashtag [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesHuyse K. [2014], The language and history of #hashtags http://www.zoeticamedia.com/the-language-and-history-of-hashtags [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesKemp S. [2018], Digital in 2018: Word’s Internet Users Pass The 4 BillionMark https://wearesocial.com/blog/2018/01/global-digital-report-2018 [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesMacDonald M. [2015], How #Hashtags Changed the Way we Talk https://www.tintup.com/blog/how-hashtags-changed-the-way-we-talk/ [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesMrozowski M. [2011], Media masowe. Władza, rozrywka i biznes, Oficyna Wydawnicza ASPRA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMost famous social network sites worldwide as of January 2018, ranked by number of active users (in millions) [2018] https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/ [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesPankova V. [2016], #Instaslang – All you need to know about hashtags https://lama.hypotheses.org/74 [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesSchuhmacher L. [2013], How the #Hashtag Changed the Way We Communicate https://www.huffingtonpost.com/lauren-schuhmacher/how-the-hashtag-changed-t_b_3407787.html [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.referencesWolna H. [2018], #bookstagram, [w:] „Biuletyn EBIB”, nr 1 (178), s. 1–7 http://open.ebib.pl/ojs/index.php/ebib/article/view/611/764 [dostęp: 28.03.2018].pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-461-5.13
dc.disciplinejęzykoznawstwopl_PL
dc.disciplinenauki o komunikacji społecznej i mediachpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe