Paradygmaty w rozwoju europejskiego myślenia pedagogicznego
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Problemy wychowania do sportu w dwudziestoleciu międzywojennym w świetle „Wychowania Fizycznego” (1920–1939)
Pawluk-Skrzypek, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013) -
III interdyscyplinarna konferencja z cyklu „(Re)konstrukcje codzienności wychowania” nt. „Ciało i cielesność – obecność i nieobecność w codzienności wychowania” (7–8 grudnia 2020)
Żynis, Bernadetta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-07-01)On December 7–8, 2020, an on-line conference on the presence of the body and corporeality in everyday education was organized by the Department of Social Pedagogy of the University of Lodz and the Department of Philology ... -
Treści kształcenia a uczenie się, aby żyć wspólnie. Przykłady z podstawy programowej kształcenia ogólnego z przedmiotu etyka
Leek, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)The aim of this paper is twofold. First, to analyze the different understandings of the content in Polish general education core curriculum and then to produce a reliable model for practitioners, mainly ethics teachers how ...