Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKuźbik, Paweł
dc.date.accessioned2012-04-06T11:46:18Z
dc.date.available2012-04-06T11:46:18Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/300
dc.description.abstractThe article is an attempt to emphasize the need to build information systems that allow stakeholders to inform the comprehensive activities of the organization. Not enough to only provide economic information, but for ease of operation are also important aspects of environmental, ethical and social implications. The emergence of new guidelines for the reporting of the comprehensive activities of the organization can become the cornerstone of building a healthy, transparent businesspl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titleKomunikacja społecznej odpowiedzialności w praktyce organizacyjnejpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number421-429
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Zarządzania
dc.referencesAdamczyk J., Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw,Wyd. PWE, Warszawa 2008
dc.referencesCoates F. Joseph, Komunikacja w biznesie w trzecim tysiącleciu, Transformacje nr 1-2(7-8), 1995-96
dc.referencesGazdar R., Reporting Nonfinacials, Wyd. John Wiley & Sons, West Sussex 2007
dc.referencesPisz Z., Rojek Nowosielska M. (Red), Społeczna odpowiedzialność biznesu. Uwarunkowania, kontrowersje, dobre i złe praktyki, Wyd.UE we Wrocławiu, Wrocław 2009
dc.referencesPotocki A., Winkler R., Żbikowska A., Techniki komunikacji w organizacjach gospodarczych, Wyd. Difin, Warszawa 2003
dc.referencesPorter M., Kramer M., Filantropia przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej, [w:] Harvard Business Review on Corporate Responsibility, Wyd. Helion, Gliwice 2007
dc.referencesStafiej A., Prochenko P., CSR – komunikowanie o społecznej odpowiedzialności biznesu, http://www.opoka.org.pl/biblioteka/X/XB/csr.html
dc.referencesCR Reporting Awards 08 Global Winners & Reporting Trends, March 2009
dc.referencesGlobal Reporting Initiative –Year in Review, 2008/2009
dc.referencesRaport Corporate Responsibility and Sustainability Communications: Who’s Listening? Who’s Leading? What Matters Most?, Wyd. Edelman


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord