Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorAndrzejewski, Marek
dc.date.accessioned2012-04-05T08:10:43Z
dc.date.available2012-04-05T08:10:43Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/276
dc.description.abstractThe crisis is a consequence of risk in business, yet it is the inherent feature of economic activity. Crises more frequently in the Polish reality touch each organization. Unfortunately, practice shows that the managers of most organizations in our country do not attach importance to systematically identify crisis situations, analyze it and develop effective responses and strategies to counter the effects of the crisis. It seems that crisis management is to use traditional management methods in abnormal circumstances – when the lack of both cash and time and some actions are needed and fast.
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titleWybrane problemy zarządzania kryzysowego w organizacjipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number163-177
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Zarządzania
dc.referencesAugustyniak Sz., Kryzys nieleczony prowadzi do śmierci, CEO Magazyn Top Menedżerów, Czerwiec 2005
dc.referencesCzekaj J., Zakrzewska-Bielawska A., Benchmarking jako metoda restrukturyzacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie, Zeszyty Naukowe nr 713 Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006
dc.referencesCzerniachowicz B., Brózda J., Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem, w: Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji, Materiały z Konferencji Naukowej, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn-Kortowo 2000
dc.referencesDurlik I., Projektowanie restrukturyzacyjne procesów gospodarczych w oparciu o koncepcję reengineeringu i x-engineering, www.swo.ae.katowice.pl/_pdf/110.pdf
dc.referencesGrudzewski W.M., Hejduk I.K., Metody projektowania systemów zarządzania, Difin, Warszawa 2004
dc.referencesHammer M., Champy J., Reengineering w przedsiębiorstwie, Neumann Management Institute, Warszawa 1996
dc.referencesKoźmiński K.A., Obłój K., Zmiany innowacyjne, Przegląd Organizacji 1988, nr 10
dc.referencesObłój K., Kryzysy organizacyjne, Przegląd Organizacji 1987 nr 1
dc.referencesRaport Coface na temat upadłości firm w Polsce w 2009 roku http://eprawnik.pl/naleznosci/faktoring/aktualnosci/raport-coface-nt-upadlosci-firm-w-polsce-w-2009-roku.html
dc.referencesSkalik J., Strategia przedsiębiorstwa w zarządzaniu kryzysowym, Difin, Warszawa 2005
dc.referencesSkowroński R., Anatomia kryzysu, ceo.cxo.pl/artukyly/46055_1/Firma.w.kryzysie.html
dc.referencesSlatter S., Lovett D., Restrukturyzacja firmy. Zarządzanie przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych, WIG PRESS, Warszawa 2001
dc.referencesStabryła A., Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy, PWN, Warszawa-Kraków 2000
dc.referencesSzubstarska J., Kadry w dobie przemian. Preferowane i zaniedbane aspekty funkcji personalnej, Personel 1998, nr 5
dc.referencesTrocki M., Outsourcing. Metoda restrukturyzacji działalności, PWE, Warszawa 2000
dc.referencesZimniewicz K., Współczesne koncepcje i metody zarządzania, PWN, Warszawa 2000
dc.referencesŻółcińska W., Firma w kryzysie ceo.cxo.pl/artykuly/46055_1/Firma.w.kryzysie.html


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord