Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMizera-Pęczek, Patrycja
dc.contributor.authorWojtaszczyk, Katarzyna
dc.contributor.editorPłuciennik, Jarosław
dc.contributor.editorCzajkowska, Maria
dc.contributor.editorWróblewski, Michał
dc.date.accessioned2018-06-29T07:02:06Z
dc.date.available2018-06-29T07:02:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationMizera-Pęczek P., Wojtaszczyk K., Blog jako narzędzie wspierające kandydatów do pracy, [w:] J. Płuciennik, M. Czajkowska, M. Wróblewski (red.), Twórczość, zatrudnialność, uniwersytet, Łódź 2018, WUŁ, doi: 10.18778/8088-905-7.11.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25229
dc.description.abstractWspółcześni kandydaci do pracy mogą korzystać z wielu narzędzi, które przyczyniają się do wzbogacania portfolio personalnego i wyróżnienia swojej oferty na rynku pracy. Celem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie idei prowadzenia/współprowadzenia bloga jako tego typu narzędzia, które w efekcie ma pomóc aplikantowi w zdobyciu zatrudnienia zgodnego z oczekiwaniami. Artykuł powstał na podstawie studiów literaturowych i refleksji autorek, które są jednocześnie blogerkami.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofTwórczość, zatrudnialność, uniwersytet;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleBlog jako narzędzie wspierające kandydatów do pracypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2018, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2018pl_PL
dc.page.number141-151pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-905-7
dc.referencesArendt Ł. (2010), Raport z badań w projekcie Uczelnia Przyjazna Pracodawcom, IPiSS, eDialog, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBeshara T. (2012), The Job Search Solutions, Amacom, New York.pl_PL
dc.referencesB(V)Log Power. Wpływ blogów i wideoblogów na internautów (2015), Polskie Stowarzyszenie Blogerów i Vlogerów, http://www.psbv.pl/BlogPower_raport.pdf [dostęp: 20.04.2016].pl_PL
dc.referencesCovey S. R., Colosimo J. (2014), Great Work, Great Career. How to Create Your Ultimate Job and Make an Extraordinary Contribution, Franklin Covey Co., Miami.pl_PL
dc.referencesCywińska-Milonas M. (2002), Blogi. Ujęcie psychologiczne, [w:] Liternet. Literatura i internet, red. P. Marecki, Rabid, Kraków.pl_PL
dc.referencesDeangdeelert Cho J. (2012), Blog Inc. Blogging for Passion, Profit, and to Create Community, Chronicle Books, San Francisco.pl_PL
dc.referencesDoyle A. (2006), The About.com Guide to Job Searching: Tools and Tactics to Help You Get the Job You Want, Adams Media, Avon.pl_PL
dc.referencesDrew S., Bingham R. (2001), The Student Skills Guide, “Aldershot Gower Journal: Reflective Practice”.pl_PL
dc.referencesDyląg A. (2004), Praca – kariera – wypalenie zawodowe, [w:] Człowiek i psychologia, red. J. Rybakiewicz , Wydawnictwo Park, Bielsko-Biała.pl_PL
dc.referencesGarapich A. (2011), PBI o blogosferze w Polsce, http://www.slideshare.net/domino00/blogosfera-w-liczbach [dostęp: 24.05.2016].pl_PL
dc.referencesHannon K. (2015), Getting the Job You Want After 50, John Wiley & Sons, Hoboken.pl_PL
dc.referencesKostera M., Kownacki S. (1998), Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji, [w:] Zarządzanie. Teoria i praktyka, red. A. K. Koźmiński, W. Piotrowski, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesOkonek P. (2010), Przyszłość blogosfery, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa.pl_PL
dc.referencesRogers J. (2011), Great Answers to Tough CV Problems, Kogan Page, London‒Philadelphia.pl_PL
dc.referencesSchirmer J. (2011), Fostering meaning and community In Whiting via social media, [w:] Ch. Wankel (ed.), Teaching Arts and Science with the New Social Media, Emerald Group Publishing, Bingley.pl_PL
dc.referencesStunża G., Peszko P. (2013), (Nie)bój się bloga! Jak wykorzystywać blog w edukacji, Instytut Kultury Miejskiej, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesSzlendak T. (2013), Kultura nadmiaru w czasach niedomiaru, „Kultura Współczesna. Teorie. Interpretacje. Praktyka”, nr 1.pl_PL
dc.referencesWaldman J. (2013), Job Searching with Social Media, John Wiley & Sons, Hoboken.pl_PL
dc.referencesWaldman J. (2013), Job Searching with Social Media, John Wiley & Sons, Hoboken. Wankel Ch. (2011), New dimensions of communicating with students: introduction to teaching arts and science with the new social media, [w:] Ch. Wankel (ed.), Teaching Arts and Science with the New Social Media, Emerald Group Publishing, Bingley.pl_PL
dc.referencesWibbels A. (2007), Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesWojtaszczyk K. (2015), Samokształcenie w mediach społecznościowych narzędziem rozwoju zasobów ludzkich organizacji, [w:] Wybrane problemy w kształtowaniu zachowań organizacyjnych, red. M. Makowiec, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-905-7.11


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska