dc.contributor.author | Mizera-Pęczek, Patrycja | |
dc.contributor.author | Wojtaszczyk, Katarzyna | |
dc.contributor.editor | Płuciennik, Jarosław | |
dc.contributor.editor | Czajkowska, Maria | |
dc.contributor.editor | Wróblewski, Michał | |
dc.date.accessioned | 2018-06-29T07:02:06Z | |
dc.date.available | 2018-06-29T07:02:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Mizera-Pęczek P., Wojtaszczyk K., Blog jako narzędzie wspierające kandydatów do pracy, [w:] J. Płuciennik, M. Czajkowska, M. Wróblewski (red.), Twórczość, zatrudnialność, uniwersytet, Łódź 2018, WUŁ, doi: 10.18778/8088-905-7.11. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/25229 | |
dc.description.abstract | Współcześni kandydaci do pracy mogą korzystać z wielu narzędzi, które przyczyniają się do wzbogacania portfolio personalnego i wyróżnienia swojej oferty na rynku pracy. Celem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie idei prowadzenia/współprowadzenia bloga jako tego typu narzędzia, które w efekcie ma pomóc aplikantowi w zdobyciu zatrudnienia zgodnego z oczekiwaniami. Artykuł powstał na podstawie studiów literaturowych i refleksji autorek, które są jednocześnie blogerkami. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | Twórczość, zatrudnialność, uniwersytet; | |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.title | Blog jako narzędzie wspierające kandydatów do pracy | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by Authors, Łódź 2018, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2018 | pl_PL |
dc.page.number | 141-151 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-8088-905-7 | |
dc.references | Arendt Ł. (2010), Raport z badań w projekcie Uczelnia Przyjazna Pracodawcom, IPiSS, eDialog, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Beshara T. (2012), The Job Search Solutions, Amacom, New York. | pl_PL |
dc.references | B(V)Log Power. Wpływ blogów i wideoblogów na internautów (2015), Polskie Stowarzyszenie Blogerów i Vlogerów, http://www.psbv.pl/BlogPower_raport.pdf [dostęp: 20.04.2016]. | pl_PL |
dc.references | Covey S. R., Colosimo J. (2014), Great Work, Great Career. How to Create Your Ultimate Job and Make an Extraordinary Contribution, Franklin Covey Co., Miami. | pl_PL |
dc.references | Cywińska-Milonas M. (2002), Blogi. Ujęcie psychologiczne, [w:] Liternet. Literatura i internet, red. P. Marecki, Rabid, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Deangdeelert Cho J. (2012), Blog Inc. Blogging for Passion, Profit, and to Create Community, Chronicle Books, San Francisco. | pl_PL |
dc.references | Doyle A. (2006), The About.com Guide to Job Searching: Tools and Tactics to Help You Get the Job You Want, Adams Media, Avon. | pl_PL |
dc.references | Drew S., Bingham R. (2001), The Student Skills Guide, “Aldershot Gower Journal: Reflective Practice”. | pl_PL |
dc.references | Dyląg A. (2004), Praca – kariera – wypalenie zawodowe, [w:] Człowiek i psychologia, red. J. Rybakiewicz , Wydawnictwo Park, Bielsko-Biała. | pl_PL |
dc.references | Garapich A. (2011), PBI o blogosferze w Polsce, http://www.slideshare.net/domino00/blogosfera-w-liczbach [dostęp: 24.05.2016]. | pl_PL |
dc.references | Hannon K. (2015), Getting the Job You Want After 50, John Wiley & Sons, Hoboken. | pl_PL |
dc.references | Kostera M., Kownacki S. (1998), Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji, [w:] Zarządzanie. Teoria i praktyka, red. A. K. Koźmiński, W. Piotrowski, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Okonek P. (2010), Przyszłość blogosfery, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Rogers J. (2011), Great Answers to Tough CV Problems, Kogan Page, London‒Philadelphia. | pl_PL |
dc.references | Schirmer J. (2011), Fostering meaning and community In Whiting via social media, [w:] Ch. Wankel (ed.), Teaching Arts and Science with the New Social Media, Emerald Group Publishing, Bingley. | pl_PL |
dc.references | Stunża G., Peszko P. (2013), (Nie)bój się bloga! Jak wykorzystywać blog w edukacji, Instytut Kultury Miejskiej, Gdańsk. | pl_PL |
dc.references | Szlendak T. (2013), Kultura nadmiaru w czasach niedomiaru, „Kultura Współczesna. Teorie. Interpretacje. Praktyka”, nr 1. | pl_PL |
dc.references | Waldman J. (2013), Job Searching with Social Media, John Wiley & Sons, Hoboken. | pl_PL |
dc.references | Waldman J. (2013), Job Searching with Social Media, John Wiley & Sons, Hoboken. Wankel Ch. (2011), New dimensions of communicating with students: introduction to teaching arts and science with the new social media, [w:] Ch. Wankel (ed.), Teaching Arts and Science with the New Social Media, Emerald Group Publishing, Bingley. | pl_PL |
dc.references | Wibbels A. (2007), Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm, Wydawnictwo Helion, Gliwice. | pl_PL |
dc.references | Wojtaszczyk K. (2015), Samokształcenie w mediach społecznościowych narzędziem rozwoju zasobów ludzkich organizacji, [w:] Wybrane problemy w kształtowaniu zachowań organizacyjnych, red. M. Makowiec, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków. | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.18778/8088-905-7.11 | |