Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZimniewicz, Kazimierz
dc.date.accessioned2012-03-28T11:17:47Z
dc.date.available2012-03-28T11:17:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/249
dc.description.abstractAlthough the notion of knowledge management continues to fascinate Poles, no theoreti- cal background or empirical studies exist in Poland on the topic. The reason for this is that the concept escapes definition while the effects of its use defy attempts at quantification. Knowledge management is both a method and a result of commerciali- zation in management. The benefits it provides are reaped by consultancies, conference organizers, authors, publishers, knowledge management associations, certifying authorities, etc.
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica
dc.titleZarządzanie wiedzą jako modapl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number85-92
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
dc.referencesBroniewska G., Inteligencja emocjonalna (EQ) i intelektualna (IQ) w zarządzaniu, Problemy jakości 2005, nr 4.
dc.referencesCzech A., Dedukcja vs indukcja w nauce o przedsiębiorstwie, w: Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem – między teorią a praktyką, H. Jagoda, J. Lichtarski (red.) Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. O. Lanego we Wrocławiu, Wrocław 2004.
dc.referencesDąbrowski J., Gierszewska G. (red.) Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości im. Leona Koźmińskiego, Warszawa 2005.
dc.referencesGierszewska G., Strategie zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach – wyniki badań, Współczesne Zarządzanie 2004, nr 2 .
dc.referencesKaleta A., Metody badania strategii przedsiębiorstw, w:Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem – między teorią a praktyką, H. Jagoda, J. Lichtarski (red.), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. O. Lanego we Wrocławiu, Wrocław 2000.
dc.referencesKellaway L., Uleganie modom nowych koncepcji zarządzania, w: Biznes, t. 1, Zarządzanie firmą, cz. 1, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
dc.referencesKlincewicz K., Wyzwania zarządzania wiedzą. W: Zarządzanie wiedzą, D. Jemielniak, A. K. Koźmiński (red.) Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne Spółka z o.o., Warszawa 2008.
dc.referencesKrimsky S., Nauka skorumpowana? O niejasnych związkach nauki i biznesu, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 2006.
dc.referencesKoźmiński A. K., Moda na nowości czasami bywa śmieszna, Rzeczpospolita z 15 grudnia 2005 r., s. 7 (dodatek Ekonomia i Rynek).
dc.referencesJ. Lichtarski, O współczesnych orientacjach w teorii i praktyce zarządzania przedsiębiorstwami, w: Kierunki i dylematy rozwoju nauki o przedsiębiorstwie, J. Lichtarski (red.) Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2008.
dc.referencesSzwiec P., Moda na metody zarządzania, w: Przemiany społeczne, ekonomiczne i organizacyjne we współczesnej gospodarce, K. Hanusik, U. Łangowska-Szczęśniak, S. Sokołowska (red.) Wyd. Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2005.


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord