• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
  • Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2017, Tom 5, Numer 2
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
  • Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2017, Tom 5, Numer 2
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Karwowska-Struczyk, Małgorzata (1)
Tematcaregivers (1)co-constuction of meanings of pedagogical work with the youngest children (1)crèche (1)grounded theory (1)
implicit theory (1)
ko-konstrukcja znaczeń i sensów pracy z najmłodszymi dziećmi (1)teoria ugruntowana (1)teorie osobiste (1)wychowawcy (1)żłobek (1)... zobacz więcejData wydania2017 (1)Has File(s)Yes (1)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kim są dzieci, jak się uczą? – jakościowa analiza wywiadu z wychowawcami w żłobku 

Karwowska-Struczyk, Małgorzata (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
This article presents the results of a focus group interview with caregivers in a crèche, during which they spoke about various issues important to them concerning their relationships with children and they tried to discover ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności