Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŻylak, Danuta
dc.contributor.editorWiluś, Robert
dc.contributor.editorWojciechowska, Jolanta
dc.date.accessioned2017-10-23T13:10:18Z
dc.date.available2017-10-23T13:10:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationŻylak D., Szkody niemajątkowe i ich kompensacja w przypadku bankructwa touroperatora, [w:] Wiluś R., Wojciechowska J., (red.), Nowe-stare formy turystyki w przestrzeni, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 287-306, doi: 10.18778/7525-925-4.21pl_PL
dc.identifier.isbn978‐83‐7525‐925-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23026
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofWiluś R., Wojciechowska J., (red.), Nowe-stare formy turystyki w przestrzeni, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.titleSzkody niemajątkowe i ich kompensacja w przypadku bankructwa touroperatorapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number307-320pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Wychowania Fizycznego w Katowicachpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawiepl_PL
dc.referencesCYBULA P., 2012, Gwarancje zbyt słabo chronią turystów, opinia „Rzeczpospolita” 11.07.pl_PL
dc.referencesGWOŹDZICKA-PIOTROWSKA M., 2012, Obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa i ochrona konsumenta w przypadku upadłości biura podróży na tle dyrektywy turystycznej i jej wdrożeń, http:// seminarium.21.edu.pl/ks/3/596 (22.08.2012).pl_PL
dc.referencesJEZIERSKA A., 2009, Gdy klient reklamuje wycieczkę, „Rynek Turystyczny” 3.pl_PL
dc.referencesKACZMAREK J., STASIAK A., WŁODARCZYK B., 2005, Produkt turystyczny, PWE, Warszawa, s. 139– 140.pl_PL
dc.referencesKOWALEWSKI E., 2002, Umowa ubezpieczeniowa, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz–Toruń, ss. 112.pl_PL
dc.referencesMAZURKIEWICZ P., 2012, Bankructwa biur podróży mogą szkodzić serwisom zakupów grupowych, „Rzeczpospolita” 09.08.pl_PL
dc.referencesMIELNIK S., 2012, Jak odzyskać pieniądze z biura podróży, http://www.ekonomia24.pl/artykul/ 911725.html (22.08.2012).pl_PL
dc.referencesMONKIEWICZ J., 2004, Podstawy ubezpieczeń, t. III: Przedsiębiorstwo, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNOWAKOWSKi L., 2004, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Poltext, Warszawa, s. 29–30.pl_PL
dc.referencesRONKA-CHMIELOWIEC W., 2002, Ubezpieczenia. Rynek i ryzyko, PWE, Warszawa, ss. 59.pl_PL
dc.referencesRUDNICKI L., 2010, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym, Proksenia, ss. 22.pl_PL
dc.references„Wiadomości Turystyczne” (30.08.2012).pl_PL
dc.referencesWOŁOSZCZAK W., 2012, Kancelaria Prawna Piszcz, Norek i Wspólnicy, www.piszcz.pl/pliki/Jakieza dośćuczynieniedla turysty-09_08_2012__11_00.pdf (09.08.2012).pl_PL
dc.referencesZDEBSKI J., 1996, Elementy psychologii turystyki, [w:] Pilotaż wycieczek zagranicznych, P.U-SZ. Men- tor, Kraków, ss. 83.pl_PL
dc.referencesZIMMERMAN P., 2012, Jak odzyskać pieniądze od upadłego touroperatora, „Rzeczpospolita” 6.07. 2012.pl_PL
dc.referencesDz.U. z 1964 r., nr 16, poz. 93.pl_PL
dc.referencesDz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 884.pl_PL
dc.referencesDz.U. z 2010 r., nr 106, poz. 672.pl_PL
dc.referencesDz.U. z 2001 r., nr 62, poz. 633.pl_PL
dc.referencesDz.U. z 2005 r., nr 175, poz. 1462.pl_PL
dc.referencesDz.U z 2013 r., nr 0, poz. 511.pl_PL
dc.referencesDz.U.WE nr 158/59, 23.06.1990 r., s. 132–133.pl_PL
dc.referenceshttp://www.tur-info.pl// (04.07.2012).pl_PL
dc.referenceshttp://lex.pl/czytaj/-/artykul/zamarnowany-urlop--8211 (27.08.2012).pl_PL
dc.referenceshttp://www.kacelariaclj.pl/artykul/biura-podrozy-zaplaca-odszkodo… (27.08.2012).pl_PL
dc.referenceshttp://blog-e-prawnik.pl/zadoscuczynienie-za-zmarnowany-urlop.html (27.08.2012).pl_PL
dc.referenceshttp://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-biurach-podrozy-2013.html (18.04.2013).pl_PL
dc.referenceswww.konsument.gov.pl/files/t.frankfurcka.pdf ( 27.08.2012).pl_PL
dc.referenceswww.turystyka.gov.pl/raporty (12.09.2012).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-925-4.21


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska