• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Sosnowska, Joanna (3)
Temat
wychowanie przedszkolne (3)
przedszkola w Łodzi (2)historia edukacji (1)inicjatywy edukacyjne Uniwersytetu Łódzkiego (1)koncepcja pracy przedszkola (1)pedagogika Montessori (1)Przedszkole UŁ (1)... zobacz więcejData wydania2012 (1)2015 (1)2019 (1)Has File(s)Yes (3)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Jak tworzyć przyjazne przedszkole? Sugestie praktyka 

Sosnowska, Joanna (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2012)
Thumbnail

Wychowanie i kształcenie dziecka w dobie przeobrażeń edukacyjnych – działalność Przedszkola Uniwersytetu Łódzkiego 

Sosnowska, Joanna (Wydawnictwo AJD w Częstochowie, 2015)
Child education in the age of educational transformations – activities of the Kindergarten of the University of Łódź There is a new educational centre for pre-school children in Łódź, which is organizationally and ...
Thumbnail

Organizacja i zadania miejskich placówek wychowania przedszkolnego w Łodzi w okresie międzywojennym 

Sosnowska, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności