Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-9 z 9
Rozwijanie myślenia krytycznego przez filozofowanie z najmłodszymi uczniami
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
In the light of the international school achievements research results, polish pupils are the ones to perform the worst when thinking abilities are concerned. Experts criticise polish educational establishments for the ...
Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć Konstruowanie wiedzy nauczyciela wczesnej edukacji
(Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013)
Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji
(Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011)
Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Edukacyjna wartość dziecięcych pytań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Zwrócenie uwagi na rolę pytań w stymulowaniu aktywności poznawczej dzieci na etapie kształcenia elementarnego jest niezwykle potrzebne i ważkie, gdyż jest to etap kluczowy i krytyczny dla rozwoju wszystkich podstawowych ...
Horyzonty dziecięcych znaczeń. Granice – rozpoznania – perspektywy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Najmłodsi uczniowie filozofują – w horyzoncie dziecięcej dyskusji o prawdzie, wolności i pięknie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...