Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMaj, Aleksandra
dc.date.accessioned2015-05-04T07:22:44Z
dc.date.available2015-05-04T07:22:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-7850-478-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/8591
dc.descriptionOpublikowano w: "Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć. Konstruowanie wiedzy nauczyciela wczesnej edukacji" pod red. J. Bonar i A. Bułypl_PL
dc.description.sponsorshipProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza "Impuls"pl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdokumentowaniepl_PL
dc.subjectprzedszkolepl_PL
dc.subjectReggio Emiliapl_PL
dc.titleDokumentowanie procesu edukacyjnego jako fundament pracy nauczyciela wczesnej edukacji - z doświadczeń nauczycieli przedszkoli w Reggio Emilia we Włoszechpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number129-146pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnotemgr, Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, Wydział Nauk o Wychowaniu, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorEmaila.maj@uni.lodz.plpl_PL
dc.dissertation.directorBonar, Jolanta
dc.dissertation.directorBuła, Anna


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska