Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWłodarczyk, Tomasz Mirosław
dc.date.accessioned2012-06-19T07:34:12Z
dc.date.available2012-06-19T07:34:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/831
dc.description.abstractConcept of Lean Selling and conditions of effective application in business practice have been presented. Furthermore the relations between spheres of supply and selling in contemporary enterprises have been characterized in the context of trends of professional management and achievements. Case study for implementation of Lean Selling procedure in global consulting firm has been presented.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titleKoncepcja odchudzonej sprzedaży (Lean Selling)pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number525-545
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord