Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrawiec, Wioletta, Ewa
dc.date.accessioned2012-06-18T07:51:09Z
dc.date.available2012-06-18T07:51:09Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/813
dc.description.abstractThe article shows the perception of the product life cycle concept in the literature and in the practice retail banking in Poland. This article also presents evolution of the product life cycle concept, a profile of product manager and the opinion of product managers towards usefulness of the product life cycle concept used in the area of bank product policy. This article is part of a larger research project conducted over the bank products life cycle on retail banking in Poland. The research was carried out in the Department of Marketing at the Faculty of Management, University of Lodz in 2009–2010.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titleCykl życia produktu w polskiej bankowości detalicznejpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number259-269
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Marketingu


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord