Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGontar, Zbigniew
dc.date.accessioned2012-06-18T06:27:42Z
dc.date.available2012-06-18T06:27:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/805
dc.description.abstractThis paper presents, in chronological order, the development of business intelligence concepts used to improve the quality of information services, implemented through computerized tools and productivity of the organization. The article is based on the literature studies concerning business intelligence, business intelligence competency center, center of excellence in business process management services and own thoughts and conclusions regarding the use of a competence center for the construction of digital analytical laboratory. The quintessence of this article is to verify the model of business intelligence competency center as a tool for building a strategy based on business analytics.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titleCentrum kompetencji jako cyfrowe laboratorium analityczne inteligentnego biznesupl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number181-192
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Informatyki


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord