dc.contributor.author | Wiśniewska-Kin, Monika | |
dc.date.accessioned | 2015-03-30T15:30:59Z | |
dc.date.available | 2015-03-30T15:30:59Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Wiśniewska-Kin M. Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dzieci.Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, 2007 | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-7308-877-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/7563 | |
dc.description.abstract | Książka Moniki Wiśniewskiej-Kin jest z punktu widzenia nauk społecznych wartościowym i nowatorskim przedsięwzięciem badawczym i wydawniczym, w którym ukazano konstruowanie znaczeń odnoszących się do życia psychicznego przez dzieci z klas początkowych szkoły podstawowej. Całość analizy prowadzona jest z krzyżujących się perspektyw kognitywizmu i lingwistyki, co daje mocne oparcie teoretyczne i przyczynia się do pogłębienia wymowy przeprowadzonych analiz. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza Impuls | pl_PL |
dc.subject | myślenie dzieci | pl_PL |
dc.subject | rozumienie pojęć przez dzieci | pl_PL |
dc.subject | mowa i myślenie dzieci | pl_PL |
dc.subject | rozumienie pojęć mentalnych | pl_PL |
dc.subject | rozumienie pojęć wolicjonalnych | pl_PL |
dc.subject | kognitywistyczna orientacja badawcza w pedagogice | pl_PL |
dc.title | Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dzieci | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |
dc.page.number | 195 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu | pl_PL |
dc.contributor.authorBiographicalnote | Monika Wiśniewska-Kin profesor Uniwersytetu Łódzkiego, doktor habilitowany nauk społecznych
w zakresie Pedagogiki, specjalność: wczesna edukacja, magister Filologii Polskiej | pl_PL |
dc.contributor.authorEmail | monikawk@uni.lodz.pl | pl_PL |