Show simple item record

dc.contributor.authorWiśniewska-Kin, Monika
dc.date.accessioned2015-03-30T15:30:59Z
dc.date.available2015-03-30T15:30:59Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationWiśniewska-Kin M. Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dzieci.Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, 2007pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7308-877-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7563
dc.description.abstractKsiążka Moniki Wiśniewskiej-Kin jest z punktu widzenia nauk społecznych wartościowym i nowatorskim przedsięwzięciem badawczym i wydawniczym, w którym ukazano konstruowanie znaczeń odnoszących się do życia psychicznego przez dzieci z klas początkowych szkoły podstawowej. Całość analizy prowadzona jest z krzyżujących się perspektyw kognitywizmu i lingwistyki, co daje mocne oparcie teoretyczne i przyczynia się do pogłębienia wymowy przeprowadzonych analiz.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza Impulspl_PL
dc.subjectmyślenie dziecipl_PL
dc.subjectrozumienie pojęć przez dziecipl_PL
dc.subjectmowa i myślenie dziecipl_PL
dc.subjectrozumienie pojęć mentalnychpl_PL
dc.subjectrozumienie pojęć wolicjonalnychpl_PL
dc.subjectkognitywistyczna orientacja badawcza w pedagogicepl_PL
dc.titleChcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć. Rozumienie pojęć przez dziecipl_PL
dc.typeBookpl_PL
dc.page.number195pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniupl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteMonika Wiśniewska-Kin profesor Uniwersytetu Łódzkiego, doktor habilitowany nauk społecznych w zakresie Pedagogiki, specjalność: wczesna edukacja, magister Filologii Polskiejpl_PL
dc.contributor.authorEmailmonikawk@uni.lodz.plpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record