Show simple item record

dc.contributor.authorStraszak, Andrzej
dc.date.accessioned2015-03-06T08:07:05Z
dc.date.available2015-03-06T08:07:05Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7060
dc.description.abstractSince mid-2000, when the stock market slump began turning dot-coms into dot-goners, the popular perception of the e-commerce has spiralled ever downward. By last year-new phase of e-commerce development - start up again.pl_PL
dc.description.abstractHandel elektroniczny (e-commerce) z ciekawostki technologicznej stal się w latach 1994-2000 najszybszą i największą rewolucją w handlu w całej historii handlu na świecie liczącej wiele tysiącleci. Lata 2000-2003 to okres upadku wielu gwiazd gospodarki internetowej i stagnacji gospodarczej. Mimo kryzysu rozwijał się natomiast międzykorporacyjny handel elektroniczny i dzisiaj uważa się, że obroty na rynku elektronicznym na całym świecie wynoszą około 4 bilionów USD, w tym 95% to handel typu B2B. W najbliższych latach 2005-2015 należy się spodziewać nowego boomu handlu internetowego, a więc nowej trzeciej fazy jego rozwoju.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;167
dc.titleTrzecia faza rozwoju handlu elektronicznego (e-commerce)pl_PL
dc.title.alternativeThe Third Development Phase of E-commercepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number25-40pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.authorEmailAndrzej.Straszak@ibspan.waw.plpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record