Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPłóciennik, Elżbieta
dc.date.accessioned2014-11-17T07:56:16Z
dc.date.available2014-11-17T07:56:16Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationPoznać – Zrozumieć – Doświadczyć. Konstruowanie wiedzy nauczyciela wczesnej edukacji, pod red. J. Bonar i A. Bułypl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7850-478-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/5726
dc.description.abstractWychowanie do mądrości, oparte na dialogu i sztuce zadawania przez nauczyciela pytań uruchamiających samodzielne myślenie i ujawniających potencjał jednostek w tworzeniu nowej wiedzy, postulowane już było przez Sokratesa i jego uczniów, to współczesna szkoła nadal kształci przede wszystkim pamięć i zdolności analityczne prowadzące do zapamiętywania i odtwarzania informacji. Nie sprzyja to niestety formowaniu systemu wartości i mądrości. Autorka proponuje zatem rozumienie mądrości jako cechy, którą można rozwijać oraz szereg sposobów sprzyjających rozwijaniu refleksyjności i mądremu działaniu dziecka.pl_PL
dc.description.sponsorshipProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza Impulspl_PL
dc.subjectedukacja dla mądrościpl_PL
dc.subjectteaching for wisdompl_PL
dc.subjectearly educationpl_PL
dc.titleEdukacja dla mądrości we wczesnej edukacji - propozycje rozwiązań metodycznychpl_PL
dc.title.alternativeTeaching for wisdom in early educationpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number63-80pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord