Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGoźdź-Roszkowski, Stanisław
dc.date.accessioned2025-02-24T12:11:35Z
dc.date.available2025-02-24T12:11:35Z
dc.date.issued2022-10-21
dc.identifier.citationGoźdź-Roszkowski S., Corporate Discourse, [w:] Wstęp do lingwistyki w biznesie, Goźdź-Roszkowski S., Mazurkiewicz-Sułkowska J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 125-146, https://doi.org/10.18778/8220-840-5.07pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8220-840-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54748
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGoźdź-Roszkowski S., Mazurkiewicz-Sułkowska J. (red.), Wstęp do lingwistyki w biznesie, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleCorporate Discoursepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number125-146pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Języków Specjalistycznych, oraz Komunikacji Międzykulturowejpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-841-2
dc.identifier.doi10.18778/8220-840-5.07


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/